ڈائرکٹرز کی پروفائل

اصغر ڈی حبیب

جناب اصغر ڈی حبیب بورڈ کے چیئرمین اور کمپنی کے نان ایگزیکٹو ڈائریکٹر ہیں۔ وہ داؤد حبیب گروپ کے سینئر ممبر ہیں ، جو پاکستان کے اندر اور اس سے باہر کے ایک معزز کاروباری اداروں میں سے ایک ہے۔ وہ انسٹی ٹیوٹ آف کاسٹ اینڈ مینجمنٹ اکاؤنٹنٹس آف پاکستان سے مصدقہ ڈائریکٹر ہیں۔ وہ 1964 ء سے ہی حبیب گروپ سے وابستہ ہے اور اس کی شوگر ،ڈسٹلری ، ٹیکسٹائل اور بینکنگ کے کاروبار میں سرگرم عمل رہے ہیں۔ وہ گروپ کی مختلف نجی کمپنیوں کے بورڈ میں خدمات انجام دے رہے ہیں اور مختلف رفاہی اداروں کے ٹرسٹی بھی ہیں۔

علی رضا ڈی حبیب

جناب علی رضا ڈی حبیب کمپنی کے نان ایگزیکٹو ڈائریکٹر ہیں۔ وہ 20 سال سے کمپنی سے وابستہ ہیں۔ مسٹر علی رضا بینک ال حبیب اور حبیب ایسیٹ مینیجمنٹ لمیٹڈ کے چیئرمین اور حبیب انشورنس کمپنی لمیٹڈ کے منیجنگ ڈائریکٹر اور چیف ایگزیکٹو آفیسر کی حیثیت سے بھی خدمات انجام دے چکے ہیں۔

عدنان آفریدی

جناب عدنان آفریدی نیشنل انویسٹمنٹ ٹرسٹ لمیٹڈ کے منیجنگ ڈائریکٹر ہیں۔ مسٹر آفریدی کے پاس بلو چپ کمپنیوں ، پبلک سیکٹر اور اسٹارٹ اپ کمپنیوں میں تبدیلی کا نظم و نسق ، کاروبار میں تبدیلی ، جدت اور منافع میں اضافہ کا 24 سال کا بین الاقوامی تجربہ ہے۔ انہوں نے مالیاتی خدمات اور دارالحکومت کی منڈیوں میں ایک نمایاں کیریئر کی رہنمائی کی ہے جس میں کراچی اسٹاک ایکسچینج کے منیجنگ ڈائریکٹر ، سی ای او اوورسیز چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری (او آئی سی سی آئی) ، چیئرمین نیشنل کلیئئرنگ کارپوریشن آف پاکستان (این سی سی ایل) اور سینٹرل ڈپازٹری کے بورڈ آف ڈائریکٹرز کے فرائض سرانجام دینے ہیں۔عدنان آفریدی سی ڈی سی اور مختلف لسٹڈ کمپنیوں کے بورڈ میں بھی خدمات انجام دے چکے ہیں جن میں سلک بینک اور گل احمد ٹیکسٹائل ملز لمیٹڈ شامل ہیں۔ فی الحال عدنان آفریدی ایس ای سی پی پالیسی بورڈ کے ممبر ہیں۔ عدنان آفریدی نے ہارورڈ یونیورسٹی سے اکنامکس (اے بی ، میگنا کم لاؤڈ ، 1992) اور کارپوریٹ لاء (جے۔ ڈی ، میگنا کم لاؤڈ) کی ڈگری ہارورڈ لا اسکول سے حاصل کی ہے۔ عدنان آفریدی رفاہی تنظیموں کے سرگرم حامی ہیں۔

مرتضیٰ حبیب

جناب مرتضی حبیب کمپنی کے ایک ایگزیکٹو ڈائریکٹر ہیں۔ وہ 1983 سے کمپنی سے وابستہ ہیں۔ انہوں نے ریاستہائے متحدہ امریکہ ، ٹیکساس سے بزنس ایڈمنسٹریشن میں بیچلرز کی ڈگری حاصل کی۔ وہ پاکستان انسٹی ٹیوٹ آف کارپوریٹ گورننس سے سند یافتہ ڈائریکٹر ہیں۔ وہ بینک ال حبیب لمیٹڈ کے بورڈ آف ڈائریکٹر اور مختلف نجی محدود کمپنیوں اور ٹرسٹس میں بھی خدمات انجام دے رہے ہیں۔ وہ ایک تجربہ کار بزنس مین ہیں اور انہیں مینوفیکچرنگ اور بینکاری کی صنعت میں 30 سال سے زیادہ کا تجربہ ہے۔

شمس محمد حاجی

جناب شمس محمد حاجی ایک آزاد نان ایگزیکٹو ڈائریکٹر ہیں۔ وہ 2014 سے حبیب شوگر کے بورڈ میں ہیں۔ ان کو انسٹی ٹیوٹ آف کاسٹ اینڈ مینجمنٹ اکاؤنٹنٹس آف پاکستان سے ڈائریکٹر کی سند حاصل ہے۔ وہ 2010 سے پاک گم انڈسٹریز پرائیویٹ لمیٹڈ کے منیجنگ ڈائریکٹر کی حیثیت سے بھی خدمات انجام دے رہے ہیں۔ ان کے علاوہ وہ مختلف ٹرسٹ اور فاؤنڈیشنز کے بورڈ آف ٹرسٹیز میں بھی شامل ہیں۔

فاروق حبیب رحمت اللہ

جناب فاروق حبیب رحمت اللہ ایک آزاد ڈائریکٹر ہیں۔ انہوں نے لندن کی کیمبرج یونیورسٹی سے اکنامکس اینڈ لاء میں گریجویشن کیا ہے اور لندن کے اندرونی مندر سے ماسٹر کی ڈگری حاصل کی ہے۔ وہ مختلف نجی کمپنیوں اور ٹرسٹوں کے چیئرمین اور ڈائریکٹر کی حیثیت سے بھی خدمات انجام دے رہے ہیں۔ انہوں نے انڈسٹری میں 58 سال سے زیادہ کا متنوع تجربہ حاصل کیا ہے۔

طیّبہ مسلم حبیب

محتترمہ طیّبہ مسلم حبیب ایک خاص طریقے کے پبلشنگ ہاؤس ، سما ایڈیٹوریل اور پبلشنگ سروسز کی شریک مالک اور شریک بانی ہیں۔ وہ آرٹس کی بیچلر ہیں اور ان کا طویل اور متنوع کیریئر 45 سال سے زیادہ پر محیط ہے جس میں پرنٹ اور براڈکاسٹ جرنلزم ، مارکیٹنگ اور بازار کی تحقیق ، تعلقات عامہ ، تعلیم ، اور اشاعت اور کتاب کی نشوونما شامل ہے۔ وہ آکسفورڈ یونیورسٹی پریس ، کراچی ، اور جنرل منیجر اے پی آر میں بطور سینئر ایڈیٹر حقوق ، حصول اور اجازت کی خدمات انجام دے چکی ہیں۔ وہ جمیل نقش میوزیم کی حمایت کرتی ہیں اور لیڈی ڈفرین اسپتال کی منیجنگ کمیٹی کی ممبر ہیں۔

رئیس الحسن

جناب رئیس الحسن کمپنی کے چیف ایگزیکٹو آفیسر ہیں۔ وہ انسٹی ٹیوٹ آف چارٹرڈ اکاؤنٹنٹس آف پاکستان کے فیلو ممبر ہیں جن کا پچاس سال سے زیادہ کا وسیع تجربہ ہے۔ انہوں نے 1984 میں کمپنی میں شمولیت اختیار کی ، مینجمنٹ کے اہم عہدوں پر رہے اور 1994 سے کمپنی کے چیف ایگزیکٹو کی حیثیت سے خدمات انجام دے رہے ہیں۔